BANDIT
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 22:42, 02 Gru 2007 Temat postu: BANDYCKA STRATEGIA :)) |
|
|
-------------------------------------------------
rady dal początkujących do 15 levelu, są to rady jakich mi udzielono w klanie w którym byłem uprzednio i naprawde działają ).
Siła - na początku będziesz walczyć bronią białą więc, dajesz maksymalną ilość na jaką Cię stać. Siła wspomaga obrażenia broni białej i oczywiście pomaga udźwignąć niektóre przedmioty na sobie. Nie oszczędzaj punktów na ten atrybut, chyba że znajdziesz broń palną i zdecydujesz, że to z nią wiążesz swoją
przyszłość.
ZWINNOŚĆ - czemu pogrubione? A dlatego, że to NAJWAŻNIEJSZY atrybut na początku.Mając dużą zwinność, robisz szybciej atak niż przeciwnik, Ty go trafiasz a On Cię nie... kumasz? Ale tyczy się to tylko broni białej (za broń palną odpowida spostrzegawczość). Więc mając więcej Zwinności, masz większe szanse na to że spierzesz kogoś zanim on to zrobi. Maxuj jak się da, olewaj resztę atrybutów,
póki nie wymaksujesz zwinki.
Odporność - co tu dużo mówić, odporność na ciosy. Taka mała prywatna tarcza. Hmmm... 10 punktów odporności to absorpcja 5 obrażeń. Mówisz że to mało 5 obrażeń mniej. A ja Ci powiem tak 5 pomnożone przez 2 ataki pomnożone przez 10 rund... hmmm 100. właśnie Twoje zasrane życie powiększyło się dwukrotnie. Wiem, że lepiej żeby Cię nie trafiali, ale to nie zawsze jest tak pięknie jak to przedstawiają z tą zwinnością (czasem się trafi) a odporność to Twój pewniak.
-----------------------------------------------------
Po 15 levelu
Charyzma - daje życie w obronie ), teraz mozemy sie nią zająć ), ładujemy ile sie da.
Wpływy - życie w ataku jesczez mozna bardzoej ważne od Charyzmy bo my bedziemy głownie atakowac ) , łupic i grabic bogatych:)).
Najważniejsze RYNEK !!!!!!!!!
Teraz troche połupimy ), mamy rynek mamy świat otwarty .
KILKA RAD:
1) Szpiegujemy na początek od +/- 200 pozycji w góre i w dól od swojego kwadratu.
2) Do szpiegwoania używamy rankingu i jedziemy od anjsłabszych wampirów które możęmy dorwac.
3) Wybeiramy za raportów tych kórzy mają conajmniej 100 k PLN , krew i ludzie przy okazji tez sie znajdą.
4) Atakujemy i zgarnaimi KASE , KASE wydajemy na UZI a UZI sprzedajemy poprzez RYNEK ).
5) Na forum zawsze jest ktos kto od nas to chetnie kupi ), lub wystawiamy teamt SPZREDAZ ZŁOMU i czekamy na kupców .
6) Za UZI dostajemy PR które możemy wydac na podnoszenie statów lub sprzęt ).
7) Najważniejsze poprzez atak najsłabszych szmalownych doatajemy mało PR z napadu i O TO CHODZI ) gdzy tylko te PR zblizają nas do osiągnięcia kolejnego poziomu ale PR za UZI nie ) wiec cały zcas jestesmy ook naszych farm i mozemy na nich długo zarabiać ).
To naprawde działa ), ja od poziomu 32 do 34 natrzaskałęm na napadach 20k PR !!!!!! wiec to mówi samo za siebie.
Proste wyliczenia dla strategii:
16 napadów - napadamy gosci co maja 100k PLN
daje nam to 30kPLN za napad
16 napadów * 30 k PLN = 480 kPLN
480 k PLN / 17 kPLn (cena uzi ) = 28,23 UZI
28 UZI * 22 PR = 616 PR za UZI
16 napadów na najzłabszych * 4 PR uzuskana za napad = 64 PR
!!! UWAGA !!!!
64 PR wchodza nam na podneisieni poziomu !!!!
616+64=680PR )))
UWAGA sa to wyliczeni ateoretyczme , przy założeniu farmeinia bagatych 100k PLN i takich macie szukac
oczywisce czasem napad nie wyjdzie , ktos nam złoi dupke ale 500 PR jest realne do osiągnięcia codziennie.
I do tego mamy kase jesczez na szpiegowanie zawsze cos zostanei i wyprawy )
Oczywiscei osoby bez konta premium dziela mozliwe PR do uzyskania przez 2 ).
Pomyślcie o tym co napisałem i do dzieła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|