mimka
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CiEmNoŚć
|
Wysłany: Sob 23:27, 06 Paź 2007 Temat postu: WŁADCA ZWIERZĄT |
|
|
- Dziki Szał - zwiększa siłę postaci - koszt 10 pkt krwi
- Skóra Bestii - zwiększa odporność postaci - koszt 20 pkt krwi
Napadanie:
Lepiej włączyć Dziki Szał, gdyż jest tańszy, a i tak władca ma o 20% życia więcej. Lepiej szybciej skończyć z przeciwnikiem ?
Oblężenie (atak i obrona):
Tutaj obowiązuje ta sama zasada jak przy napadaniu. Odporność ci się przyda najwyżej wtedy gdy jesteś liderem oblężenia.
Ustawienie AI: Jedna i druga umiejętność się przydaje.
Ustawienie na wyprawach: Obie się przydają – zależne od braków punktów umiejętności.
Trudności i ułatwienia w walce i obronie z innymi rasami:
Ssak – Jest to średniej wagi przeciwnik, gdy korzystasz z podwyższenia siły, gdyż ssak nie jest w stanie przejąć, ani zniwelować wszystkich dodanych punktów siły. Gdyby Ssak i władca mieli po 100 pk do dyspozycji to Ssak jest w stanie przejąć 3 punkty siły lub zniwelować 6, podczas gdy władca jest w stanie dorzucić sobie 10 punktów siły!
Władca Zwierząt – Tutaj stawka jest wyrównana, spodziewaj się, że przeciwnik będzie miał włączony Dziki Szał.
Kultysta – Oto największa zmora Władcy. Chociaż nie wiem ile mógłbyś mieć siły i tak będziesz miał z kultystą problem, gdyż on sobie podwyższy zręczność i go po prostu nie trafisz.
Łapacz Myśli – Jest to najłatwiejszy przeciwnik. Jego arkany praktycznie ci nie zagrażają. Przewaga arkan jest tutaj bardzo widoczna i poradzisz sobie z nim bez problemu. Podczas ataku będzie Ci trochę ciężej, ale nie odczujesz tego wyraźnie, natomiast gdy będziesz się bronić zrobisz z niego masakrę
Post został pochwalony 1 raz
|
|