Forum Forum klanu V jak Vendetta Strona Główna Forum klanu V jak Vendetta
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KULTYSTA

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klanu V jak Vendetta Strona Główna -> STADO
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mimka




Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CiEmNoŚć

PostWysłany: Sob 23:28, 06 Paź 2007    Temat postu: KULTYSTA

- Krew Życia - regeneruje 1 pkt. życia na rundę walki - koszt 20 pkt krwi

- Kocie Ścieżki - zwiększa zwinność postaci - koszt 20 pkt krwi



Napadanie:

Obie arkana się przydają. To już bardziej kwesta rasy przeciwnika oraz jego umiejętności.



Oblężenie (atak i obrona): Obie umiejętności się przydają, ciężko powiedzieć na co bardziej postawić. Ewentualnie można wykorzystać tylko Krew Życia w przypadku, gdy jesteśmy liderem oblężenia.



Ustawienie AI: Oba arkana się przydają, zależy od przeciwników.



Ustawienie na wyprawach: Przydaje się tylko zwiększenie zwinności z wiadomych względów.



Trudności i ułatwienia w walce i obronie z innymi rasami:



Ssak – Jest to najcięższy przeciwnik, czy to w obronie czy w ataku twoje arkana będą działały na twoją niekorzyść lub zostaną zniwelowane, więc lepiej ich nie używać, no chyba, że masz sprawdzonego ssaka, który nie włącza AI. Mimo tego kultysta w oblężeniach powinien korzystać z arkan, gdyż nie każdy przeciwnik to ssak.



Władca Zwierząt – Kultyście najłatwiej pójdzie z Władcą. Jej arkana są stworzone do przeciwstawienia się tej rasie. Obie arkana się przydają, ale moim zdaniem lepiej mieć jak najwięcej zwinności, wtedy jesteśmy w stanie uniknąć wielu ciosów władcy.



Kultysta – Tutaj siły są wyrównane. Najlepiej jest jakoś rozdzielić punkty na oba arkana.



Łapacz Myśli – Jest to średniej wagi przeciwnik dla Kultysty. Wysoka zwinność da ci przewagę nad ŁM, ale ŁM często używa broni palnej, więc zręczność tak bardzo tu się nie przyda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qlma
Gość






PostWysłany: Wto 0:33, 08 Sty 2008    Temat postu:

Moim zdaniem Krew życia przydaje się tylko na początku... gdy obrażenia są niewielkie... w późniejszych etapach gry, te 8 pkt życia na rundę to naprawdę niewiele w starciu z z np. dobrym ak. Natomiast 8 zwinki potrafi niekiedy uniknąć znacznie większej liczby obrażeń. Zdecydowanie polecam arkan Kocie ścieżki!! I to jeśli chodzi o atak, obronę czy wyprawę!!!
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klanu V jak Vendetta Strona Główna -> STADO Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin