Forum klanu V jak Vendetta
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum klanu V jak Vendetta Strona Główna
->
STADO
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Pomoc dla początkujących
----------------
KLANOWY CZAT
Vendetta
----------------
SZEPTANKO...
AMBASADA
WYWIAD
STADO
STARY RYNEK
ZBROJOWNIA
TOTALNE ZWYCIĘSTWO!!!
NECRONOMICON
ORDERY ZA ZASŁUGI
PRĘGIERZ KLANU
KĄCIK ZAPOZNAWCZO PORUCHAWCZY
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
qlma
Wysłany: Wto 0:33, 08 Sty 2008
Temat postu:
Moim zdaniem Krew życia przydaje się tylko na początku... gdy obrażenia są niewielkie... w późniejszych etapach gry, te 8 pkt życia na rundę to naprawdę niewiele w starciu z z np. dobrym ak. Natomiast 8 zwinki potrafi niekiedy uniknąć znacznie większej liczby obrażeń. Zdecydowanie polecam arkan Kocie ścieżki!! I to jeśli chodzi o atak, obronę czy wyprawę!!!
mimka
Wysłany: Sob 23:28, 06 Paź 2007
Temat postu: KULTYSTA
- Krew Życia - regeneruje 1 pkt. życia na rundę walki - koszt 20 pkt krwi
- Kocie Ścieżki - zwiększa zwinność postaci - koszt 20 pkt krwi
Napadanie:
Obie arkana się przydają. To już bardziej kwesta rasy przeciwnika oraz jego umiejętności.
Oblężenie (atak i obrona): Obie umiejętności się przydają, ciężko powiedzieć na co bardziej postawić. Ewentualnie można wykorzystać tylko Krew Życia w przypadku, gdy jesteśmy liderem oblężenia.
Ustawienie AI: Oba arkana się przydają, zależy od przeciwników.
Ustawienie na wyprawach: Przydaje się tylko zwiększenie zwinności z wiadomych względów.
Trudności i ułatwienia w walce i obronie z innymi rasami:
Ssak – Jest to najcięższy przeciwnik, czy to w obronie czy w ataku twoje arkana będą działały na twoją niekorzyść lub zostaną zniwelowane, więc lepiej ich nie używać, no chyba, że masz sprawdzonego ssaka, który nie włącza AI. Mimo tego kultysta w oblężeniach powinien korzystać z arkan, gdyż nie każdy przeciwnik to ssak.
Władca Zwierząt – Kultyście najłatwiej pójdzie z Władcą. Jej arkana są stworzone do przeciwstawienia się tej rasie. Obie arkana się przydają, ale moim zdaniem lepiej mieć jak najwięcej zwinności, wtedy jesteśmy w stanie uniknąć wielu ciosów władcy.
Kultysta – Tutaj siły są wyrównane. Najlepiej jest jakoś rozdzielić punkty na oba arkana.
Łapacz Myśli – Jest to średniej wagi przeciwnik dla Kultysty. Wysoka zwinność da ci przewagę nad ŁM, ale ŁM często używa broni palnej, więc zręczność tak bardzo tu się nie przyda.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin