Forum klanu V jak Vendetta
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum klanu V jak Vendetta Strona Główna
->
STADO
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Pomoc dla początkujących
----------------
KLANOWY CZAT
Vendetta
----------------
SZEPTANKO...
AMBASADA
WYWIAD
STADO
STARY RYNEK
ZBROJOWNIA
TOTALNE ZWYCIĘSTWO!!!
NECRONOMICON
ORDERY ZA ZASŁUGI
PRĘGIERZ KLANU
KĄCIK ZAPOZNAWCZO PORUCHAWCZY
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mimka
Wysłany: Sob 23:27, 06 Paź 2007
Temat postu: WŁADCA ZWIERZĄT
- Dziki Szał - zwiększa siłę postaci - koszt 10 pkt krwi
- Skóra Bestii - zwiększa odporność postaci - koszt 20 pkt krwi
Napadanie:
Lepiej włączyć Dziki Szał, gdyż jest tańszy, a i tak władca ma o 20% życia więcej. Lepiej szybciej skończyć z przeciwnikiem ?
Oblężenie (atak i obrona):
Tutaj obowiązuje ta sama zasada jak przy napadaniu. Odporność ci się przyda najwyżej wtedy gdy jesteś liderem oblężenia.
Ustawienie AI: Jedna i druga umiejętność się przydaje.
Ustawienie na wyprawach: Obie się przydają – zależne od braków punktów umiejętności.
Trudności i ułatwienia w walce i obronie z innymi rasami:
Ssak – Jest to średniej wagi przeciwnik, gdy korzystasz z podwyższenia siły, gdyż ssak nie jest w stanie przejąć, ani zniwelować wszystkich dodanych punktów siły. Gdyby Ssak i władca mieli po 100 pk do dyspozycji to Ssak jest w stanie przejąć 3 punkty siły lub zniwelować 6, podczas gdy władca jest w stanie dorzucić sobie 10 punktów siły!
Władca Zwierząt – Tutaj stawka jest wyrównana, spodziewaj się, że przeciwnik będzie miał włączony Dziki Szał.
Kultysta – Oto największa zmora Władcy. Chociaż nie wiem ile mógłbyś mieć siły i tak będziesz miał z kultystą problem, gdyż on sobie podwyższy zręczność i go po prostu nie trafisz.
Łapacz Myśli – Jest to najłatwiejszy przeciwnik. Jego arkany praktycznie ci nie zagrażają. Przewaga arkan jest tutaj bardzo widoczna i poradzisz sobie z nim bez problemu. Podczas ataku będzie Ci trochę ciężej, ale nie odczujesz tego wyraźnie, natomiast gdy będziesz się bronić zrobisz z niego masakrę
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin